Intervistë me Z. Dritan Gucaj

  • 1 year më parë
  • 0

“Siguria është përgjegjësi e të gjithëve. Ndalo, mendohu, lidhu!” – Dritan Gucaj, Drejtor i Departamentit të Sigurisë, Divizioni Operacional

Pandemia rezultoi një surprizë për të gjithë botën, dhe për çdo industri. Sa suprizë ishte për bankën dhe departamentin tuaj?

Në fushën e sigurisë surprizat janë gjithmonë një element jo i mirëpritur për vetë profilin e punës, aq më tepër kur ke të bësh me një “armik” të padukshëm. Pavarësisht përgatitjeve të shumta dhe testimeve periodike që Banka kryen për vazhdimësinë e biznesit, disa skenarë (sidomos të pandemive) është e vështirë për t’u përgatitur dhe aq më tepër testuar, pasi nuk parashikon dot formën që pandemia shfaqet.

Falë punës së bërë nga të gjithë departamentet e bankës në arritëm që në kohë rekord të pajisnim të gjithë punonjësit me mjetet mbrojtëse për të përballuar këtë situatë. Po shfrytëzoj rastin për të falenderuar të gjithë kolegët e sigurisë fizike të cilët pavarësisht rreziqeve kanë punuar dhe po punojnë me dedikim, korrektesi dhe mirësjellje gjatë kësaj periudhe. Ndihem krenar për ekipin që drejtoj, edhe per faktin e rëndësishem që nuk kemi regjistruar asnjë incident gjatë kësaj kohe të vështirë.

Si u administrua puna nga shtëpia për punonjësit e bankës, dhe si u vlerësua kjo praktikë nga pikëpamja e sigurisë bankare?

Strategjia e sigurisë bankare në kohët e sotme ka ndryshuar në krahasim me atë të një dekade më parë, për arsye të ndryshimeve të teknologjisë, kërkesave të biznesit dhe klientëve. Bankat kanë ikur nga modeli tradicional i sigurisë brenda perimetrit të rrjetit të bankës, tek modeli modern “i hapur, por i sigurtë”, për shkëmbimin e informacionit.

Në këtë pikëpamje ne mundësojmë që një punonjës të punojë nga shtëpia dhe të këtë të njëjtën mbrojtje dhe siguri sikur të ishte në rrjetin e Bankës. Në fushën e sigurisë ka një shprehje “Siguria është si një zinxhir, ku siguria është aq e fortë sa hallka më e dobët e zinxhirit”.

Statistikat tregojnë se 70-90% të sulmeve kibernetike kanë ndodhur duke sulmuar përdoruesin « social engineering » dhe me metoda relativisht të thjeshta sulmi, prandaj në si Bankë një vëmendje të vëçantë i kushtojmë trajnimit të punonjësve në këtë aspekt.

Çfarë i rekomandoni ju klientëve të Bankës OTP Albania, për kohën që po kalojmë dhe për të ardhmen, nga pikëpamja e bankimit të sigurtë?

Do të dëshiroja ta përmblidhja në 3 fjalë. Ndalo, mendohu, lidhu ! Përpara se të kryejnë një aktivitet online të jenë të përgjegjshëm në veprimet e tyre. Të bëjnë kujdes me faqet ose materialet që shkarkojnë nga interneti. Të përdorim fjalëkalime komplekse. Të jenë të kujdesshëm për profilin e tyre digjital sidomos në mediat sociale. Të ruajnë privatësinë e tyre. Siguria është përgjegjësi e të gjithëve.

Bashkojuni Diskutimit

Grupi OTP filloi aktivitetin e tij në vitin 1949 kur OTP Bank u themelua si një bankë kursimi dhe tregtare e shtetit, e cila ofronte depozita me pakicë dhe kredi. OTP është shkurtimi i Országoz Takarék Pénztár në gjuhën hungareze, ose Banka Kombëtare e Kursimeve në shqip.

OTP Group ofron zgjidhje financiare me kualitet të lartë për të përmbushur nevojat e pothuajse 18 milionë klientëve nëpërmjet gati 1,500 degëve, rrjetit të saj të agjentëve dhe kanaleve elektronike më të fundit.

Abonohu në buletinin tonë

Rregjistrohuni për të marrë të rejat më të fundit në lidhje me portofolin e pronave të OTP Bank.

© Copyright 2024